زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 11:15 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 160
نویسنده پیام
amir-admin آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضویت: 4 /4 /1394
محل زندگی: سبزوار
سن: 18
شناسه یاهو: websaz76
تشکرها : 1
تشکر شده : 2
مثلا کنج دلم غصه ندارم الکی



مثلا منتظر عید و بهارم الکی
مثلا کنج دلم غصه ندارم الکی


به خودم می رسم و فکر غزل های نوام
مثلا خوب شده زخم سه تارم الکی


به دلم زردی پاییز نشد زخم تری
مثلا سرخی گل های انارم الکی


من و تشویش؟محال است،محال است!محال!
مثلا غرق خوشی!اوج قرارم الکی


دلم از ماندن یک جا به ستوه آمده
مثلا عشق سفر توی قطارم الکی

شنبه 06 تیر 1394 - 15:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com